miercuri, 27 mai 2009

Matematicieni, matematicieni, matematicieni... Atâţia matematicieni ? NU ! Mai mulţi ...!!!

Acest citat l-am găsit pe o carte de matematică uitată prin cămin, pe când eram "studios" în ale matematicii...
Azi am primit "Diploma de moldobean"... Trebuie să mă explic, nu ? Printr-o minune dumnezeiască şi o conjunctură astrală favorabilă două dintre "enoriaşele" mele în ale matematicii s-au calificat la faza naţională a unui concurs de matematică ... şi s-au întors victorioase. Au obţinut o menţiune şi un frumos "al doilea loc de sub menţiune".

Sincer să fiu, mă aşteptam... După ce le-am dădăcit suficient încât să par ca o soacră, fetele mele s-au întors cu motive suficiente de a fi mândre. N-am scăpat nici eu ... Am primit un premiu de "consolare" (o diplomă scrisă în limba răzeşilor, o "medalie", o minge antistres cu un "smile" pe ea şi o "scrisoare" de la "Eş", scrisă cu patimă...). Dacă în postarea anterioară eram destul de pesimist faţă de noua generaţie, acu' pot să zic că ... mi-a revenit puţin optimismul...
Şi pentru că nu pot să trec aşa uşor peste asta reproduc (cu sau fără voia autoarelor) "scrisorica" cu pricina...

Stimate domnule profesor,
Vă scriem aceste rânduri... Nici noi nu ştim de ce. Aici, la "Ieşi" e foarte fumos. Spiritul eminescian e peste tot. Chiar peste tot! E enervant de-a dreptul să dai de prezenţa lui Eminescu chiar şi la fast-food-ul din colţ.
Aşa cum v-am promis, v-am adus "medalia de aur". Nu ştim cine e "vinovatul" pentru această reuşită. O fi Asachi sau Haimovici, Lazarov sau însuşi omniprezentul Eminescu... poate vânzătorul de pe b-dul Ştefan. Nu mai contează, ne-am ţinut de promisiune...
Mingiuţa e anti... stres (ca să nu dăm nume). Colegii dumneavoastră sunt atât de drăguţi încât vă aduc aproape de "culmile disperării" (că tot vorbeam de nume mari, să facem referire şi la Cioran). Când vă simţiţi stresat, nu vă mai descărcaţi nervii pe elevi, stiviţi zâmbetul smile-ul de pe minge.
În final, v-am adus şi diploma de moldovean, anticipând vizita dumneavoastră de la anul viitor în Iaşi.
Revenind la lucruri mai serioase, sperăm să nu vă fi dezamăgi şi vă mulţumim pentru tot...
Cu respect, Antonia şi Alexandra.

Acu' ce să zic... ? Că nu sunt mulţumit...? N-am participat la "Cupa Campionilor Matematicii" (Olimpiada), dar la Cupa UEFA cu siguranţă...! Lucescu nu se bucură oare... ?
Bravo, lor... La mai mare....!
Atenţie, Iaşi, că vin...!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari Domnule Prof`;)...si fetelor bineinteles,ma bucur sa aud de numele Antonia undeva sus asa cum isi doresc multi,sau nu,ea e pe primul loc in ciuda multora!! va pup cu respect Laura H.;)

Antonia spunea...

"Atenţie, Iaşi, că vin...!!!!"

Sper că vă aduceţi aminte că ne-aţi promis, deci.. să sperăm că la anul o să mergem în formaţie completă. :)

În rest... Fără comentarii ! :P