sâmbătă, 9 mai 2009

Despre nimic... sau muzică...

Făcui plinul la o "oareşce" benzinărie acum vreo două săptămâni şi drept "mulţumire" am auzit un frumos text "recitat" de către "tipu' de la casă"... cum că... pot câştiga una dintre cele 4 maşini (de "agăţat")... După ce i-am zis că îmi ajunge una, răbdarea mi-a fost răsplătită cu un CD... Fără să gândesc prea mult l-am ales pe cel cu " ză best of anii 90". Proastă alegere...! Nu ştiu cine a făcut compilaţia aia... dar... mi-a obosit "arătătorul" pe butonul de "next" căutând ceva mai pe gustul meu... Toate numai cu "zdringhi-zdringhi" şi " 'uţ-'uţ " (citat-am din "contemporanul Badea") ...
E adevărat, nu poţi să-i mulţumeşti pe toţi, dar printre ei se numără şi subsemnatul... Mă gândeam dacă nu era bine să fi ales clelalte "ză besturi" (din '80 sau '70).
Se spune că cea mai "bună" muzică e cea care are peste 10 ani... O fi aşa ? Sau, poate cea mai apreciată rămâne muzica adolescenţei fiecăruia ?

2 comentarii:

C.D.(copaceanu) spunea...

Cred ca ultima fraza ii foarte adevarata...si... app de ce scrie mai sus,eu credeam ca nu-s pretentios la muzica, dar in zilele noastre greu gasesiti ceva sa-ti placa (si nu suport "Gutistii")

Anonim spunea...

Mihai sa stii ca imi place foarte tare sa vad ca mai sunt oameni ca tine,care au curajul sa-si spuna adevaratele pareri despre anumite lucruri...
Asa cum tu ai facut mai sus,comentand umpic ceea ce simti tu despre muzica zilelor noastre(fara ca sa te gandesti ca poate vreun elev de-al tau o fi indignat ca profu lui de mate are o asemenea parere despre muzica ce el o asculta,ba chiar o savureaza la maxim si duminica in familie,in timpul mesei de pranz cand face orice sa isi astupe urechile cu doua casti si sa dea "muzica" la maxim,numai sa nu o auda pe mama cum ii mai spune vreo aberatie de-a ei,ca doar asa sunt parintii plicticosi nu...???
Am ocazia sa vizualizez un caz de genu in fiecare zi...un tanar de 17 ani pt care mama e o fraiera care ii face toate poftele pt ca el e unicul ei fiu si binenteles cel mai bun...are pustiu tot ce isi doreste dar ii lipsesc cu desavarsire bunul simt si respectul...asta e,ce conteaza ca la nimeni nu ii place piesa asta noua,..,las' ca mie si hai frate sa o ascult la maxim si sa ma doare-n .... de toate problemele vietii!!!
tot acest adolescent ma considera o tanara draguta dar cam foarte mult demodata din cauza ca muzica ce imi place mie este muzica tineretilor mamei mele si nici de fel tineretilor mele..:)
Ma rog...pe zi ce trece lucrurile sunt facute doar pt comercializare si nimeni nu se streseaza de calitate sau durabilitate!"astea e vremurile noastri"...all the best!!!