duminică, 28 iunie 2009

Variantă a "motto-ului" din "capul" blogului...

În colaborare cu Alex, fostul meu elev de la 12 F, un băiat "intoxicat" de-a dreptul cu bun-simţ şi "bolnav" de bine-creşetere, îmi permit să citez dintr-un dialog (după care cel puţin mie mi-a crescut IQ-ul cu ceva procente) o "parafrazare" a motto-ului din "fruntea" blogului meu. (După ce am recitit fraza mi-am dat seama ce a vrut să zică Alexandra - e destul de obositor să citeşti "creaţiile" mele)

"Nu contează dacă, făcând pipi contra vântului, te uzi... Măcar pipi e al tău...!"

2 comentarii:

Anonim spunea...

oamenii destepti si cu bun simt nu si prea gasesc locul -o dovada e si faptul ca Alex nu a trecut proba sportiva la Academie-cica a indoit cotul la tractiuni.
si uite asa speranta mea ca voi avea un medic militar serios- si nu ipostori cum le zic eu medicilor de azi- s -a dus.
Alex este una din bucuriile sufletului meu, randunica care confirma faptul ca nu s-a generalizat nesimtirea si ratiunea de a preda cu interes si placere in continuare

Anonim spunea...

Imi pare rau pentru Alex...cuvintele sunt de prisos:(..(W.D.)