vineri, 3 septembrie 2010

"Pâine şi circ" revine

     Ca şi anul trecut, în oraşul în care vieţuiesc au popsit (din nou) circarii... De data asta, erau unguri (marea lor majoritate nu ştiau româneşte) şi - culmea - circul se numea "Barcelona". Mă rog... "n-au găsit altă rimă"...
     Ghici pe cine au picat sorţii să facă pe "educatoarea" ! Cum zicea Caragiale - "m-am dus şi eu să văd comediile ". Sătul de circul cotidian (de la televizor, de la servici, etc) nu am fost deloc impresionat de prestaţia (la fel de modestă ca şi cea de anul trecut) amărâţilor care se chinuiau să distreze puţina audienţă. În tribune - lume pestriţă. Nu avea cum să lipsească familia "cu greutate" (vezi "episodul I" de mai jos) care au (evident) mâncat o cantitate de floricele de porumb direct proporţională cu masa proprie.
     În plictiseala generată de o melodie (gen " 'uţ  'uţ ") pusă pe "repeat" care imi zgâria auzul, am descoperit în spatele meu două domnişoare din a căror conversaţie încerc să redau esenţialul. (Între timp, ca o "făcătură", cineva din lista de Messenger îşi schimbă status-ul cu un citat din folclorul contemporano-manelist  "Am fost blondă nucleară, dar acum am dat-o în boală"). Înainte de a intra în "problematica" conversaţională (cacofonia e intenţionată), precizez că erau blonde (habar n-am dacă erau originale). Una avea vârsta de maxim 14 ani, pe când la cealată urmele lăsate de "activitatea nocturnă" pe chipul ei şi tutunul îmi făcea imposibilă estimarea măcar a vărstei. 
.................................................................................................................
     - Auzi tu, fată ! Ai ţigări ?
     - Am... Am şi brichetă.
     (Cum să nu aibă cei de la "Mondenii" de unde să se inspire ?)
     - Fată...! Când mergeam eu pă la petreceri, păi.. nu era petrecere fără să fiu eu sufletu' petrecerii...
      (Blonda mică lua notiţe deja, privind-o cu admiraţie)
      - Păi... eu beam în rând cu băieţii... Şi eram prima pă masă...
      - Uau ...
      (Între timp un acrobat se chinuia să stea în mâini)
      - Şi la bară eram prima... Făceam nişte chestii mai tari ca ăsta... (Deşi fizicul ei nu era de acord cu ea, dar poate că în trecut...) Eu m-am uitat la astea de acum, habar n-au să danseze la bară... Hai, fată să tragem o pipă...!

       Ce chestie, dom'le ! Nici dansul la bară nu mai e ce a fost odată...


       
    
    
    

5 comentarii:

Anonim spunea...

Doua blonde calatoresc cu trenul.
In compartiment calatoreste cu ele un barbat mai in varsta, cu barba.
Sopteste una la alta:
- Uita-te! Asta-i Mircea cel Batran...
- Esti proasta. El e mort de vreo 6-700 de ani.
In acel moment intra un alt barbat in compartiment, si-l saluta pe barbos:
- Ciao, Mircea, ce faci, batrine! nu te-am mai vazut de sute de ani....
Prima blonda:
- Na, cine-i proasta?

A.H.

Anonim spunea...

Super tare!Cred ca circul era facut de cei din public nu de circari.Pacat ca discutia "domnisoarelor"le descrie personalitatea.(si sunt convinsa ca daca erau brunete tot ceva de genu discutau ...ca asta e tineretul tarii)

Anonim spunea...

holy crap ! deci nu doar eu am fenomene de astea in lista de messanger. retardate fatucile alea doua ...

Kara spunea...

Este amuzant felul in care povestiti insa povestea este chiar trista.

Copiii din ziua de astazi nu mai au modele cu valori morale si principii sanatoase. Nu e de mirare ca,,,casca ochii si gura la toti depravatii, agramatii, incultii si ajung sa isi doreasca sa fie la fel ca ei.

Anonim spunea...

Cu toate ca nu e o noutate faptul ca s-au transformat toate in pitipoance numa bune de consum, amatoare in urcat pe mese, ar trebui urmat sfatul unui alt blogger care spunea ca trebuie si noi sa ne adaptam la "oferta" actuala, si anume, sa le consumam in ambalajul in care se prezinta pana cand implinesc vreo 27-28 de ani iar dupa sa ne reorientam spre noutatile tot mai promitatoare, tot mai amatoare de orice. P.S. Se pare ca a trecut vremea in care barbatii umileau femeile, acum se umilesc singure. (vezi ale asistente, pitipoancele de companie si alte futaturi, pardon de expresie, educatia nu ma lasa sa le zic curve).